קורסים
הקורסים פתוחים לכל הסטודנטים המשתתפים בתכנית ביומדטק ואינם כרוכים בתשלום נוסף
הקורס יקנה לאנשים שאינם עוסקים בשיווק את ההבנה הכללית בנושאי מפתח בתחום. הכוונה להתמקד במונחי מפתח מתורת השיווק ולהדגים את המתודולוגיות, הגישות והכלים ההופכים רעיון למוצר שיש לו לקוחות שמעדיפים אותו על פני התחרות לאורך זמן (בניית מותג).
נעסוק בנושאים קריטיים בחיי מנהל שיווק – השלבים בבניית תוכנית עסקית, הגדרת קהלי יעד וכלים ליצירת פרופיל לקוחות, פרקטיקות בזיהוי מוטיבציות. מה הופך מוצר למותג? נדון במהלך חיי לקוח – רכישה, שימור ושיחזור לקוחות. הבדלים בין יצירת תדמית למכירה והפרקטיקה המשתנה של כלים אלו בעולם האון ליין והאוף ליין.
מטרת הקורס הינה להכיר, לבחון וליישם את הגישות, הטכניקות והכלים המשמשים לניהול אפקטיבי של צוותים בפרויקטים. הקורס יכלול היכרות עם מושגי יסוד בניהול, לימוד שלבי מחזור החיים בפיתוח מוצר או מערכת ותחומי הידע של פרויקטים, ויתמקד בהבנה של תהליכי ניהול אפקטיבי של צוותים וקבוצות עבודה להשגת יעדים בסביבה דינאמית ותחרותית.
מטרת הקורס הינה חשיפת הסטודנט לתעשיית ההיי-טק בישראל, היקפה, הסיבות לצמיחתה ומגמות עכשוויות בתעשיה זו. במסגרת הקורס נלמד את עקרונות יסוד בדיני תאגידים, נבחן את השלבים בצמיחת החברה וסוגיות משפטיות בכל אחד מן השלבים. בין היתר נלמד על פעילותן של קרנות הון סיכון, גיוס הון ממשקיעים, סוגיות בתחום האופציות, מסחור טכנולוגיה, מכירת החברה (מיזוגים ורכישות) ועוד. הקורס נותן כלים פיננסיים וכן את הניתוח המשפטי והמיסויי של נושאים חשובים אלו.